מעצבים ארונות הדרך אל ארון ההזזה שלכם

מעצבים ארונות - הדרך אל ארון ההזזה שלכם

אז מה צריך כדי לעצב את ארון ההזזה החדש שלכם? לא יותר מדי, אלא בעיקר לחבור אל חברה איכותית ובעלת מוניטין כמו “בן איתי”, המתמחה בעיצוב של ארונות הזזה. הבחירה שלכם בארון הזזה היא הבחירה להתקדם! אז אילו אלמנטים ואפשרויות זמינים לכם עם הארון החדש שלכם?

 

 

מספר הדלתות כמשפיעים על גודל הארון שלכם

מובן כי בעת שניגשים למלאכת עיצוב הארון בודקים ראשית את המידות שיש לכם בחדר, ובהתאם מתאימים את הארון לחלל. הכלל הראשון שעליכם להכיר שהוא שמספר הדלתות של הארון משפיע באופן ישיר על הגודל שלו. ארונות הזזה ניתן לעצב ולהזמין החל מ-2 דלתות, כאשר יש לכם אפשרות ליהנות גם מארונות עם שלוש דלתות, ארבע דלתות ואפילו יותר בעת שהם עתידים להשתלב בחדר ארונות. בחדרי ילדים לדוגמא, ההמלצה היא ללכת על ארונות עם 2 דלתות בלבד – גם כדי לא לתפוס מקום רב בחדרם, וגם בעיקר כי הם אינם צריכים פתרון אחסון משמעותי יותר. זכרו כי ככל שהארון קטן יותר, כך גם העלות נמוכה יותר.

 

 

ידיות הארון: בולטות או שקועות?

אם כיום אתם מאחסנים את פריטי הלבוש שלכם בארונות דלתות, אתם לבטח מכירים היטב את הידיות שבאמצעותן אתם פותחים את הארון. עם ארונות הזזה המצב הוא לרוב שונה, שכן יש לכם ידיות שקועות, בהן אתם מניחים את האצבעות ומזיזים את הארון מצד לצד. למרות שמדובר על הפתרון הנוח ביותר וזה שלא מצריך מכם להוסיף תוספת תשלום עבור ידיות, הרי שתוכלו במידה ותרצו לשלב ידיות בולטות. אלו המעוניינים בפתרון זה לרוב מעוניינים בידיות על מנת להוסיף אלמנט דקורטיבי נוסף לארון, אך מבחינת פונקציונאליות תוכלו בהחלט להסתפק בידיות השקועות.

 

 

רווח בין הארון לתקרה או ארון המגיע עד לתקרה?

היתרון הגדול ביותר בארון המעוצב עבורכם באופן אישי, הוא העובדה כי מתאימים את הארון בהתאם למידות הנדרשות על ידכם. על כן, דעו כי אתם יכולים לנצל את כל החלל בחדר השינה או בחדר הארונות עם ארונות הזזהאיך עושים זאת? אתם תגיעו עם המידות אל חנות הארונות, ובהתאם יעוצב עבורכם הארון. אם כיום ארון הדלתות שלכם מגיע לגובה מסוים ונעצר בו וכך גם ישנו מרווח בין הארון ובין התקרה, הרי שעם ארון הזזה מעוצב באופן אישי, תוכלו לנצל גם את המרווח שיש כיום. כך, הארון שלכם מגיע עד לתקרה ואינכם מבזבזים מקום מיותר, אלא מנצלים אותו! כך או כך, המרווח שבין הארון לתקרה אינו מנוצל, אז למה שלא להוסיף בו אזור נוסף השייך לארון ולתעל אותו כאזור אחסנה?

 

 

היתרון שבארונות הקיר

אם ברשותכם קיר שקוע, נצלו אותו לשילוב הארון! היתרון הגדול ביותר של ארונות הקיר הוא האפשרות שלכם לחסוך מקום רב בחלל, זאת מאחר והארון שקוע בתוך הקיר והוא אינו תופס מקום על חשבון חדר השינה שלכם. ארונות הזזה המעוצבים באופן אישי הם ארונות המותאמים אליכם במאת האחוזים, כך שלאחר לקיחת המידות יהיה ניתן לעצב עבורכם ארון הכולל מניפה רחבה של פתרונות אחסון – החל ממדפים, דרך מגירות ועד אזור תליה, והכל במידות הקיימות של החדר. תתחדשו!

שעות עבודה: ימים א’-ה’
בין השעות 10:00-20:00
שישי 09:30-13:30

כתובת: לישנסקי 4, קניון 7 הכוכבים, ראשון לציון

אנחנו מזמינים אתכם לפגישת היכרות בחינם! השאירו את פרטיכם ואנחנו נשמח לשוחח אתכם
בן איתי

טלפון : לרשימת הסניפים

מייל: :benitayn@gmail.com