בן איתי חדרי ילדים ונוער - ארונות הזזה, מיטות ופינות עבודה

בן איתי ארונות הזזה לכל המשפחה, רהיטי ילדים ונוער

חדש! בן איתי Online - רכישת ארונות דרך האתר במחירים אטרקטיביים
לכניסה לחנות הקליקו כאן


חברת “בן איתי חדרי ילדים ונוער” הוקם ע”י משפחת לוי בשנת 1986. כשנולד הבן איתי זה היה התחלה להגשמת חלום שנרקם במשך כ-30 שנה, מאז שהיה ישראל לוי בן 13 החל את דרכו בענף הריהוט. מנגריה קטנה וצנועה ברחוב החרושת בבת-ים המתופעלת ע”י 3 עובדים בלבד, הפכה חברת “בן איתי” למפעל לייצור חדרי ילדים ונוער מהגדולים והמשוכללים בארץ.

לקוחותנו באיזור המרכז - שימו לב: התצוגה שהיתה בדיזיין סנטר עברה לסניפנו בקניון 7 הכוכבים בראשון לציון - מוזמנים להגיע!
 

ארונות הזזה

ארונות הזזה מבית בן איתי הפכו לפריט עיצובי לכל דבר ועיניין, החל מחדרי ילדים, חדרי נוער ועד לחדרי ההורים. בנוסף לפן העיצובי, ארונות ההזזה בעלי מנגנוני טריקה שקטה והמתקדמים ביותר בתחום! הם מספקים מרחב גדול יותר בחלל החדר וניתנים להתאמה אישית בנראות החיצונית של הארון, בסידור הפנימי של המדפים ובגודל הארון.

חדרי נוער

בשונה מחדר הילדים, הרי שלבני נוער יש צרכים אחרים, לשם כך, בחירת חדרי נוער צריכה להיעשות באופן המתאים לצרכים של המתבגר או המתבגרת, תוך בחירה בריהוט שיוכל לשמש אותם לאורך שנים ארוכות. מאחר וגיל העזיבה של הילדים את הבית הולך ומתאחר, מומלץ לבחור בריהוט שיאפשר לכם לשמור את הרהיטים בחדר, מבלי להחליף אותם. ברשת בן-איתי תוכלו למצוא מגוון רחב ומעוצב של חדרי נוער איכותיים וחדשניים, המאפשרים יצירת התאמות עם חלוף השנים ובהתאם לגדילתם של בני הנוער. 

חדרי ילדים

בן איתי מעצבים ומייצרים חדרי ילדים כבר למעלה מ-30 שנים תוך דגש על חדשנות, איכות ונוחות מירבית לילד ולהורים. חדר הילדים חייב להיות מותאם בצורה אינדיבידואלית לילדים, עליו לשדר נעימות ולהיות המקום הנוח והבטוח לילד. בן איתי בעלי ניסיון רב בעיצוב חדרי ילדים המותאימים אישית לכל לקוח בהתאם לצרכיו תוך חשיבה קדימה, כדי לנצל באופן מקסימלי את הריהוט בחדר. ניתן למצוא אצלינו חדרי ילדים הכוללים מיטה, כוננית, ארון ופינת שיעורים - חדר ילדים מושלם.  

חדרי ארונות

חדר ארונות הוא הפתרון המושלם לסדר, ארגון ונוחות בארון הבגדים. לרוב חדרי ארונות מיושמים בחללים שאינם מנוצלים בבית או למקרים בהם חדר השינה קטן ואין אפשרות להכניס ארון. חדרי הארונות של בן איתי הינם חדרים מעוצבים ומאורגנים בצורה מודולרית ולכן ניתנים להתאמה מדוייקת לכל לקוח ובהתאם לחלל החדר. היכנסו עכשיו לצפייה בדגמים שלנו

מחירים מיוחדים עכשיו בבן איתי

מעוניינים ליצור את החדר שתמיד חלמתם עליו?

בבן איתי ניתן לבצע התאמה אישית של חדרי ילדים ונוער בהתאם למידות הרצויות, תוך דגש על איכות ובטיחות!

בין מוצרינו: ארונות הזזה, חדרי ילדים, חדרי נוער, חדרי ארונות, מיטות, פינות עבודה ועוד. 

השאירו פרטים עכשיו ויחד ניצור את החדר המושלם! 

לא יודעים כיצד לבחור את הרהיט שאותו אתם מחפשים?

בואו לקרא את המאמרים שלנו בשביל להשכיל בתחום הריהוט!

שעות עבודה: ימים א’-ה’
בין השעות 10:00-20:00
שישי 09:30-13:30

כתובת: לישנסקי 4, קניון 7 הכוכבים, ראשון לציון

אנחנו מזמינים אתכם לפגישת היכרות בחינם! השאירו את פרטיכם ואנחנו נשמח לשוחח אתכם
בן איתי

טלפון : לרשימת הסניפים

מייל: :benitayn@gmail.com